Вправи виконуємо у середовищі Скретч :
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Завантаження проекту в середовищі Скретч
Прикріпіть файл до листа, вказавши при цьому номер уроку, з якого виконувалось завдання
Тема. Алгоритми і програми
27.05.2020
Урок 34. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік
20.05.2020
Урок 33. Створення реклами та презентація власного програмного проекту
06.05.2020, 13.05.2020
Урок 31-32. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
- Ознайомся з матеріалом за посиланням
- Виконай Практичне завдання1 або Практичне завдання2
- Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.
29.04.2020
Урок 30. Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Практична робота 8.
- Пройдіть тест за посиланням
- Виконайте Практичну роботу 8
22.04.2020
Урок 29. Розв'язування задач методом поділу на підзадачі.
1. Ознайомся з матеріалом підручника п.22, с.184-189.
2. Практичне завдання 2 с. 185-186
08.04.2020
Урок 28. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Практична робота 7.
1. Повторити матеріал підручника п.21, с.173-178.
Створені проекти надіслати вчителю на е-пошту.
01.04.2020
Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
1. Ознайомся з матеріалом підручника п.21, с.173-178.
2. Приклади використання вкладених циклів.
Виконайте завдання 4-12 рівнів зі Студії коду. Для цього перейдіть за посиланням.
Створити сніжинку, використавши вкладені блоки повторення, щоб намалювати промінь-паралелограм 10 разів, повертаючи на 36 градусів між променями.
Кожен промінь Сніжинки має бути іншого кольору. Для цього скористайтесь блоком:
Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.
Виконайте завдання 4-12 рівнів зі Студії коду. Для цього перейдіть за посиланням.
Завдання 12 рівня відтворіть у середовищі Скретч.
Створити сніжинку, використавши вкладені блоки повторення, щоб намалювати промінь-паралелограм 10 разів, повертаючи на 36 градусів між променями.
Кожен промінь Сніжинки має бути іншого кольору. Для цього скористайтесь блоком:
Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.
Щоб додати групу інструментів Олівець натисніть на кнопку Додати розширення
у нижньому лівому куті вікна. Після цього оберіть розширення Олівець
3. Виконай Вправу 2. Літак географ , с.179.
3. Виконай Вправу 2. Літак географ , с.179.
Пояснення виконання завдання у відео (до 10хв 20с)
25.03.2020
Урок 26. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Практична робота 6.
- Повтори матеріал підручника п.19,20, с.155-166.
- Виконайте тест, перейшовши за посиланням join.naurok.ua
18.03.2020
Урок 25. Програмне опрацювання події
1. Ознайомся з матеріалом підручника п.20, с.163-166.
2. Переглянь відео-урок за посиланням. Відтвори побачене у середовищі Скретч.
Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
3. Виконай впр.1 Пішохід, с.166-167.
Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
14.03.2020
Урок 24. Поняття події. Види подій
1. Ознайомся з матеріалом підручника п.19, с.155-157.
2. Пройди урок за посиланням
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити