6 клас

Вправи  виконуємо у середовищі Скретч :
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Завантаження проекту в середовищі Скретч


Завантажений файл шукайте у Завантаження  



Прикріпіть файл до листа, вказавши при цьому номер уроку, з якого виконувалось завдання

Тема. Алгоритми і програми

27.05.2020

Урок 34. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік

20.05.2020

Урок 33. Створення реклами та презентація власного програмного проекту



06.05.2020, 13.05.2020

Урок 31-32. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. 

  1. Ознайомся з матеріалом за посиланням
  2. Виконай Практичне завдання1  або Практичне завдання2
  3. Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.

29.04.2020

Урок 30. Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Практична робота 8.

  1. Пройдіть тест за посиланням
  2. Виконайте Практичну роботу 8

22.04.2020

Урок 29. Розв'язування задач методом поділу на підзадачі.

 1. Ознайомся з матеріалом підручника п.22, с.184-189.

 2. Практичне завдання 2 с. 185-186

08.04.2020

Урок 28. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Практична робота 7.


1. Повторити матеріал підручника п.21, с.173-178.


Створені проекти надіслати вчителю на е-пошту.

01.04.2020

Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. 

  1. Ознайомся з матеріалом підручника п.21, с.173-178.

   2.  Приклади використання вкладених циклів.
     Виконайте завдання 4-12 рівнів зі Студії коду. Для цього перейдіть за посиланням.

Завдання 12 рівня відтворіть у середовищі Скретч.

Створити сніжинку, використавши вкладені блоки повторення, щоб намалювати промінь-паралелограм 10 разів, повертаючи на 36 градусів між променями.
Кожен промінь Сніжинки має бути іншого кольору. Для цього скористайтесь блоком:

 Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.

Щоб додати групу інструментів Олівець натисніть на кнопку Додати розширення 

у нижньому лівому куті вікна. Після цього оберіть  розширення Олівець

 3. Виконай Вправу 2. Літак географ , с.179.
 Пояснення виконання завдання у відео (до 10хв 20с)



25.03.2020

Урок 26. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Практична робота 6.


  1.  Повтори матеріал підручника п.19,20, с.155-166.
  2. Виконайте тест, перейшовши за посиланням  join.naurok.ua 
        Код доступу 944311
Обов'язково ввести своє прізвище і клас. Наприклад: Гасай Артур 6-А.
Оцінка за тест перенесеться у журнал.

Створи проект за  даним відеозразком

Зверніть, будь ласка, увагу на те, що після потрапляння у ворота М’яч змінює колір.
Для об’єкта М’яч створіть ще один образ та змініть його колір у графічному редакторі.
У проекті застосуйте зміну образів.


18.03.2020

Урок 25. Програмне опрацювання події

  1. Ознайомся з матеріалом підручника п.20, с.163-166.
  2. Переглянь відео-урок за посиланням. Відтвори побачене у середовищі Скретч.
      Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
  3. Виконай впр.1 Пішохід, с.166-167.
      Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.


14.03.2020

Урок 24. Поняття події. Види подій

1. Ознайомся з матеріалом підручника п.19, с.155-157.
2. Пройди урок за посиланням
3. Виконай впр.1 Термінал, с.158-159.

Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.

У листі вказати номер вправи та номер уроку, прізвище та ім’я учня


1 коментар:

«Одна машина може виконувати роботу п'яти звичайних людей, але жодна машина не зможе виконати роботу однієї непересічної людини»  Е...