Індивідуальне навчання

Індивідуальне навчання


Прошу надсилати виконані  завдання на мою електронну пошту
farynaol@gmail.com


В графі  "Тема"  вказуємо Прізвище ім'я, клас і дату уроку (в іншому випадку - не перевіряю)


Не забуваємо виконувати тести

ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОЕКТУ В СЕРЕДОВИЩЕ СКРЕТЧ



Завантажений файл шукайте у Завантаження  





Прикріпіть файл до листа, вказавши при цьому номер уроку, з якого виконувалось завдання

5 клас


ТЕМА. АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ

Вправи  виконуємо у середовищі Скретч :
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

26.05. 2020 р.

Урок 32.  Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

Пройти тест ( доступний з 25 травня )

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  hdn646


19.05. 2020 р.

Урок 31. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Практична робота 10




Завдання. 
На платформі онлайн середовища Scratch 2 опублікувати проєкт "Робот Балакун"(алгоритм створення за посиланням) та надіслати посилання на нього або файл проєкту, попередньо завантаживши його на свій пристрій,  на e-mail вчителя. 

12.05. 2020 р.

Урок 30. Складання програм  з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота 9

1. Виконайте завдання 1-8.  У робочому зошиті пишете число, завдання нумеруєте і записуєте тільки відповіді ( завдання переписувати не потрібно).


Фотозвіт виконаного надішліть на е-mail вчителя. 


2. 
 


Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.


05.05 . 2020 р.

Урок 29. Цикли з умовою

Перегляньте відео

Зроби фізкультхвилинку



Виконайте тест, перейшовши за посиланням  join.naurok.ua 

Код доступу 974104


28.04.2020 р.

Урок 28  Цикли з лічильником


Перегляньте презентацію

Виконайте практичне завдання 



Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.

21.04.2020 р.

Урок 27.  Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 8.



Практична робота 8.  Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
Пам’ятайте про правила безпечної роботи за комп’ютером.
Робота за комп’ютером
1.Відкрийте середовище Скретч.
Складіть проект для малювання чотирьох квадратів зображених на зразку.

2.Завдання
Скласти проект для малювання восьми зірок , за наведеним зразком.




Зверніть увагу, що під час малювання зірки потрібно здійснювати поворот на 144 градуси за годинниковою стрілкою.

07.04.2020 р.

Урок 26.  Алгоритми з повтореннями

  1. Ознайомитись з матеріалом підручника п. 15 с. 126-129.
  2.  Виконай впр.2 , с.129.

31.03.2020 р.

Урок 25.  Реалізація  алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота 7.

  1. Повторити матеріал підручника п.17 с. 134-139
  2. Практична робота 7.( Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
    У листі вказати  номер уроку, прізвище та ім'я учня, клас)

24.03.2020 р.

Урок 24.  Алгоритми з розгалуженням

  1. Ознайомитись з матеріалом підручника п. 17 с. 134-139
  2. Виконайте тест, перейшовши за посиланням  join.naurok.ua 
    Обов'язково ввести своє прізвище і клас. Наприклад: Гасай Артур 5-В.
    Оцінка за тест перенесеться у журнал.
    Код доступу 682009
    відкривши посилання
    join.naurok.ua

17.03.2020 р.

Урок 23.  Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.

  1. Ознайомитись з матеріалом підручника п. 14 с. 120-125
  2. Виконати урок 3 - 4 за посиланням
  3. Виконай впр. 1, 2
  4. Практична робота 6. Виконати вправу 3,4 з уроку 3-4 

Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.

У листі вказати номер вправи та номер уроку, прізвище та ім'я учня

6 клас

ТЕМА. АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ

Вправи  виконуємо у середовищі Скретч :

ТЕМА. АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ

05.05.2020-19.05.2020

Урок 18. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. 

  1. Ознайомся з матеріалом за посиланням
  2. Виконай Практичне завдання1  або Практичне завдання2
  3. Створений проект надіслати вчителю на е-пошту.

21.04.2020

Урок 17. Розв'язування задач методом поділу на підзадачі.  Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Практична робота 8.

 1. Ознайомся з матеріалом підручника п.22, с.184-189.

 2. Практичне завдання 2 с. 185-186

  1. Пройдіть тест за посиланням
  2. Виконайте Практичну роботу 8

07.04.2020

Урок 16. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Практична робота 7.


1. Повторити матеріал підручника п.21, с.173-178.


Створені проекти надіслати вчителю на е-пошту.

31.03.2020

Урок 15. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. 

  1. Ознайомся з матеріалом підручника п.21, с.173-178.

 2. Виконай впр.2 , с.179.

17.03.2020

Урок 14. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події

  1. Ознайомся з матеріалом підручника п.19-20, с.155-166.
  2. Переглянь відео-урок за посиланням. Вітвори побачене у середовищі Скретч.
      Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.
  3. Виконай впр.1 Термінал, с.158-159.

  4. Виконай впр.1 Пішохід, с.166-167.
      Збережений проект надіслати вчителю на е-пошту.

У листі вказати номер вправи та номер уроку, прізвище та ім’я учня






Немає коментарів:

Дописати коментар

«Одна машина може виконувати роботу п'яти звичайних людей, але жодна машина не зможе виконати роботу однієї непересічної людини»  Е...