9 клас


Тема. Виконання колективного навчального проекту з дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»


29.05 2020

Урок 68 . Захист колективного навчального проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.




25.05 / 26.05. 2020

Урок 67. Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи



12.05 - 22.05. 2020

Урок 62 - 66. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.




Тема. Створення персонального навчального середовища

08.05.2020   

Урок 61. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використання онлайн- систем 

Практична робота

Опублікуйте сайт.  Повідомте учителю  на е-пошту URL-адресу вашого сайту.



04.05.2020/ 05.05.2020   

Урок 60. Конструювання сайтів. Використання онлайн- систем  конструювання сайтів.


  1. Опрацювати матеріал Розділу 9.  П.9.3, с. 258-269.
  2. Відпрацювати практичні навички с. 267 рубрика "Працюємо з комп'ютером".
  3. Виконайте завдання 6 с. 269.

27.04.2020/ 28.04.2020   

Урок 59. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів.


  1. Опрацювати матеріал Розділу 9.  П .9.3, с. 258-264.
  2. Перегляньте відео 
  3. Виконайте завдання 1,2 с. 269. (Зразок с. 260). Надіслати на пошту

24.04.2020   

Урок 57-58. Практична робота 12.  Офісні веб-програми для створення спільних документів

с.257


21.04.2020   

Урок 56. Використання інтернет-середовищ для створення  та публікації документів.

Опитування з використанням онлайн-форм. Канали новин.
  1. Опрацювати матеріал Розділу 9.  П.9.2, с. 249-256.
  2. Виконайте завдання 6,8 с. 257.

10.04.2020   

Урок 55. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Організація та планування колективної діяльності. 



  1. Опрацювати матеріал Розділу 9.  П.9.2, с. 247-249.
  2. Відпрацювати практичні навички с. 255 рубрика "Працюємо з комтютером".
  3. Виконайте завдання 1,3 с.256-257.

9-А: 07.04.2020                               

9-Б: 06.04.2020

Урок 54. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології

  1. Опрацювати матеріал Розділу 9.  П.9.1, с. 237-246
  2. Відпрацювати практичні навички с. 245 рубрика "Працюємо з комтютером".
  3. Виконайте завдання 6, 7, 9 с.247.
  4. Працювати з документом №9 можна лише через наданий Спільний доступ. 

Тема. Компютерна графіка. Векторний графічний редактор

Вправи виконуємо у середовищі 
графічного редактора Inkskape

9-А: 31.03.2020/03.04.2020                               

9-Б: 30.03.2020/03.04.2020


Урок 52-53. Розв’язування компетентнісних задач. 


1. Створіть засобами векторного редактора логотип підприємства чи організації .

2. Створіть засобами векторного редактора логотип одного з навчальних предметів .

3. Збережіть створені малюнки і надішліть файли вчителю на е-пошту.

Словник
Логоти́п (дав.-гр. ὀ λόγος — слово, і дав.-гр. ὀ τύπος — знак, відбиток) — графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.
Логотип має пряме відношення до словесного знаку, але одночасно може бути наділений усіма ознаками знака — ще й зображувальним та комбінованим . Комбіновані фірмові/товарні знаки вміщують у себе знаки зображувального й словесного виду. Композиція таких знаків може бути поєднанням: рисунку та слова, рисунку та літери, рисунку та цифри, слів та літер, літер та цифр.


27.03.2020

Урок 51. Практична робота 11. 

Створення складених векторних зображень

1.  Запустіть на виконання програму графічного редактора Inkskape.
2.  Створіть векторний малюнок згідо зі зразком
  
  3. Відформатуйте об'єкти та установіть значення властивостей максимально наближено до зразка. Текст листівки змінити на український відповідник

   4. Збережіть створений малюнок з іменем практична 11 і надішліть файл вчителю на е-пошту.


Відеоурок  "Як намалювати писанки та паску"

23.03.2020/24.03.2020

Урок 50. Багатошарові зображення, розміщення об'єктів у шарах

  1. Виконайте тест, перейшовши за посиланням  join.naurok.ua 
    Обов'язково ввести своє прізвище і клас. Наприклад: Гасай Артур 9-В.
    Оцінка за тест перенесеться у журнал.
    Код доступу 185594
    відкривши посилання
    join.naurok.ua
  2. Опрацювати матеріал 

1. Запустити векторний редактор Inkscape .

   2. Зберегти файл під назвою “Bees.svg”.

   3. Налаштувати альбомне розташування аркуша (ФайлПараметри документа, у підменю Орієнтація обрати Альбомна).

   4. Використавши масштаб  (внизу справа) та полосу прокрутки розташувати аркуш за зразком:



   5. Зобразити бджолу:
                 
      5.1. Скориставшись інструментом Створення кіл, еліпсів та дуг , створити великий чорний овал та 3 пари жовтого та чорного овалів:
                     
    Вказівки. 
        1) Колір фігури обирати внизу на панелі кольорів.
                
      2) Для створення однакових елементів (наприклад, очей) слід продублювати потрібний елемент (натиснути Ctrl+D або інструмент  на панелі справа).
               

      5.2. Накладаючи на великий овал по черзі маленькі овали, утворити тулуб:
           
     Вказівка. При потребі скористатись у меню Об’єкт командами Підняти на передній план або Опустити на задній план.
           

      5.3. Виділити всі елементи тулуба (зліва над овалами затиснути праву клавішу мишки, утримуючи її, провести курсор до правого нижнього кутка тулуба).
           

      5.4. Згрупувати елементи (натиснути на них лівою клавішею мишки, у контекстному меню обрати Згрупувати).
           

      5.5. Скориставшись інструментом Створення кіл, еліпсів та дуг , створити елементи:
            

      5.6. Накладаючи овали один на інший, утворити голову.
             

      5.7. За допомогою інструмента Малювання довільних контурів  зобразити вусик.            
    Вказівка. Для налаштування товщини малювання натиснути Об’єктЗаповнення та штрих, у вікні справа обрати Стиль штриха та вказати потрібну товщину.
            


     5.8. Зробити дублікат вусика та повернути його симетрично (виділити об’єкт, біля вусика з’являться стрілочки , натиснути на ліву стрілку і, утримуючи її, потягнути вправо).
        

      5.9. Додати вусики до голови та згрупувати елементи.
            

      5.10. Зобразити крило. 
         
      Вказівки.
        1) Для задання кольору контуру  крила  скористатись вкладкою Стиль штриха.
              
      2) Для задання блакитного кольору заливки використати полосу прокрутки на панелі кольорів.  
             
   3) Для встановлення градієнтної заливки крила у підменю Заповнення та штрих у вкладці Заповнення обрати Заливання сіткою.
             
    4) Після зображення крила відключити задання кольору контуру:
             

       5.11. Зробити дублікат крила та повернути їх. 
    Вказівка. Двічі клікнути на крилі до появи стрілочок навколо об’єкта, натиснути на одну з кутових стрілок повернути крила під кутом.
       

      5.12. Скориставшись інструментом Малювання каліграфічним пером або пензлем  , зобразити лапки.

      5.13. Об’єднати голову, тулуб та крила бджоли. Згрупувати всі елементи.
        

      5.13. Зберегти малюнок.

       6. Створити зображення вулика на новому шарі малюнка:
           
      6.1. Створити новий шар “vyluku” (ШарДодати шар, у вікні Додавання шару ввести назву “vyluku”).
            
            

      6.2. Перейменувати попередній шар “Layer1” у “bdgolu”:
             6.2.1. ШарШари…
                     
             6.2.2. Відкриється справа вікно:
                       
           6.2.3. Клікнути на Layer1 лівою клавішею мишки та обрати Перейменувати шар:
                       
           6.2.4. Ввести нову назву “bdgolu”.
                      

      6.3. Зробити невидимим шар “bdgolu” (клацнути правою клавішею мишки на око поряд із назвою шару):
           
           

      6.4. Використовуючи інструменти Створення прямокутників і квадратів  та Створення кл, елепсів, дуг   зобразити вулик.

       6.5. Згрупувати елементи.

      6.6. Зберегти файл.

      6.7. Зробити шар “vyluku” невидимим.



   7. Створити новий шар “fon” та завантажити у нього файл “fon.jpg”:
      7.1. Створити новий шар “fon”.

      7.2. Завантажити та зберегти у свою папку подібний малюнок 

      7.3. Завантажити у шар “fon” вказаний малюнок:
          7.3.1. Файл.                   
          7.3.2. Імпортувати:
                   
          7.3.3. Вказати шлях до файла у своїй папці.
          7.3.4. У вікні Імпортування растрового зображення натиснути Гаразд.
                   
          7.3.5. Розтягнути малюнок на всю область малювання.
          7.3.6. Зробити шар “fon” невидимим.
          7.3.7. Зберегти файл.


   8. Створити новий шар “maku” та завантажити в нього файл "maku.png”:(знайти в Інтернеті)
   
       8.1. Створити новий шар “maku”.

       8.2. Завантажити файл “maku.png” собі в папку.

       8.3. Імпортувати файл у створений шар “maku”.

       8.4. Зменшити малюнок, продублювати та зробити візерунок за зразком:

       8.5. Зберегти файл.


   9. Скориставшись , виставити шари у вказаному порядку:
        

   10. Зробити видимими шари “fon” і “vyluku”.


   11. Робота з шаром “vyluku”:
       11.1. Зробити активним шар “vyluku”.

       11.2. Двічі продублювати вулик.

       11.3. Зменшити розмір копій.

      11.4. Розставити об’єкти за зразком:

      11.5. Зберегти файл.


   12. Робота з шаром “bdgolu”:
        12.1. Зробити видимим шар “bdgolu”.

        12.2. Чотири рази продублювати бджолу.

        12.3. Зменшити, нахилити під кутом та симетрично відобразити копії.

       12.4. Розставити за вказаним зразком:

       12.5. Зберегти файл і надіслати  вчителю на е-пошту.


20.03.2020

Урок 49. Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Групування та вирівнювання об'єктів

  1. Опрацювати матеріал Розділу 8.  П.8.3, с. 227-233
  2. Додаткова інформація за посиланням 
  3. Додавання тексту
  4. Перегляньте Карнавальна маска тварини
  5. Перегляньте Створення персонажу
Відтворіть побачене у завданні 4 чи 5 або виконайте впр. 1(в,г), с.234. Результат виконання надіслати на е-пошту вчителя.
   У листі вказати номер вправи та номер уроку, прізвище та ім’я учня

16.03.2020/17.03.2020

Урок 48. Практична робота 10. 

Створення простих векторних зображень
  1. Запустіть на виконання графічний редактор Inkskape.
  2. Створіть векторний малюнок відповідно до зразка, використовуючи інструменти малювання графічних примітивів.
   




3. Відформатуйте об'єкти та установіть значення властивостей максимально наближено до зразка.

4. Збережіть створений малюнок і надішліть файл вчителю на е-пошту.


13.03.2020

Урок 47. Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів


  1. Опрацювати матеріал Розділу 8.  П.8.2, с. 225-226
  2. Додаткова інформація за посиланням
  3. Виконати впр. 1(г,д), с.226. Результат виконання надіслати на е-пошту вчителя.
   У листі вказати номер вправи та номер уроку, прізвище та ім’я учня

3 коментарі:

«Одна машина може виконувати роботу п'яти звичайних людей, але жодна машина не зможе виконати роботу однієї непересічної людини»  Е...